RSS 2.0

Anti!

Det brukar väl vara så att man ofta är väldigt anti måndagar..det brukar man vara på söndagar typ, när man vet att måndagen närmar sig. Kan kanske säga att man var lite anti igår..men idag har det inte varit någon fara alls :) Den har faktiskt varit bra.. och måndagen är ju snart slut ändå :P hehe

Det ända man är lite anti på idag är ju att Jenni blivit lite småsjuk, fick ett mms innan där det stog att hon frös, hon skickade även en bild som såg ut såhär. stackaren, får hoppas att det är bra imorrn!



Har för övrigt testat ett nytt schampo och balsam från TREssemé, dom gröna anti-breakage. Har testat dom blåa och dom gula, och vi bara ÄLSKAR dom blåa! våran favorit! Kan säga att Anti-breakage luktar gott, det gör alla TREsseme, men det här balsamet luktade lite extra gott och håret blev jätte lent direkt efter. Får se hur håret är imorrn när man vaknar, hoppas på att det ska vara finfint. Man brukar känna rätt fort om det är nåt att ha.



Ne, nu ska jag ta mig till min uuunderbara säng. För en gångs skull ska jag komma i säng i tid..ja! det finns en bra tid när man jobbar.. inte för tidigt, men inte för sent :P

Så ha det gött allihopa! Skrivs imorrn ;)
XoXo//A

Kommentarer
Postat av: My Beauty Secrets

men vad är det där för underbara socker hon har på sig? så söööta :)

2010-07-20 @ 19:46:08
URL: http://mybeautysecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback