RSS 2.0

Fettreduktion med spruta!

Dåså allihopa! För er som har läst bloggen ett tag minns ju mina blåmärken i fejset?? Nu ska jag berätta vad det var jag gjorde för att "få" dom eftersom jag lovat att skriva varför. Jo, jag gjorde en fettreduktion på min kinder..med hjälp av en spruta! Och eftersom ni alla vet nu att jag får blåmärken lätt så var det ju ingen överraskning att jag fick det efter den behandlingen. Behandlingen gjorde jag i Göteborg!




Har alltid haft lite fylligare kinder än Jenni, men kände nu att det blivit mer på sista åren? Är ju smal annars och på vissa ställen kan man bara inte träna/bränna bort fettet på naturligt sätt. Ville gjort en fettsigning, MEN man fettsuger inte ansiktet..det är för farligt. Därför började jag leta efter andra alternativ och hittade något som heter "Mesoterapi coctail" Nu är det snart 5 veckor sedan jag gjorde det och jag känner att det har fungerat, vissa har sagt att dom ser skillnad och på bilden ser man lite skillnad me, tuvärr är bilderna lite olika tagna men man kan se att det är rakare linjer på efterbilden. Sedan känner jag det själv på huden att det har blivit mindre fett, för i börjar ska man massera kinderna och masserar jag dom idag så är de mkt tunnare på det området.


 

Läs mer om behandlingen och produkten HÄR & HÄR! Detta funkar på alla möjliga områden.. och shit vad bra asså! Tänk vad mkt pengar man kan spara för att göra detta. En fettsugning kan kosta hur mkt som helst! Så jag fattar absolut inte varför man fettsuger sig istället för att göra detta föst, iaf prova om det funkar.

Jag har iaf tänkt att göra EN till behandling.. Läkaren sa att jag bara skulle behöva en behandling men jag känner att jag vill få bort liiite till, höger sida är/har alltid varit lite fylligare så jag vill jämna till det lite mer. Men jag måste vänta nån vecka till innan detta får göras.. skriver väl om det sen eller så lär ni märka det på blåmärkerna :P haha

That's all! ville bara "infa" lite om good shit :)
XoXo//Anne

Kommentarer
Postat av: k

vart gjorde du det någonstans? borås? göteborg?

2010-07-29 @ 10:09:24
Postat av: Anne & Jenni

"K" Göteborg! Det finns länkar i inlägget till deras hemsida osv!

2010-07-29 @ 10:12:02
URL: http://twiceas.blogg.se/
Postat av: Malin

Om man ser på dina små födelsemärken på din högra sida (vänster på bilden) så ser man verkligen stor skillnad, dem har flyttat sig "bakåt" och alltså har du blivit "mindre" :) Kul att det blir ett bra resultat och att du är nöjd :)

2010-08-25 @ 15:31:26
Postat av: anna

åå detta vill jag göra! gjorde du en till bhandling? hur blev resultaten till slut? har de hållt? va kostar det?

2012-01-17 @ 21:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback