RSS 2.0

Gör det ändå..

Vad är det för dumma bestämmelser vi har här i huset..att man inte får tvätta på söndagar!? det är ju ffs den bästa dagen att tvätta på typ?? yeye vi gör det ändå :P hehe hade så mkt efter Finland så vi orkar inte ta ALLT på tisdag när våran riktiga tid är..



Seg maskinen tog as lång tid på sig, fick fan sitta o vänta till och med. blä på den ena :P hehe

Yeye, nu ska jag iaf ut en liten stund med Anki & Tyra.. Tog faktiskt på mig "träningkläderna", vet inte varför men. Tänkte ta på min mina reebok runtones också och låta dom göra mig ännu snyggare ;P och JA! dom funkar..för er som inte sett inlägget om att dom faktiskt ger resultat :P hehe



Bye babes!//A

Kommentarer
Postat av: My Beauty Secrets

vi har likadant här i huset... helt idiotiskt !

2010-07-18 @ 18:22:15
URL: http://mybeautysecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback