RSS 2.0

Hallucinationer!

Nu hände det igen..fyfan vad rädd jag blev i morse när jag vaknade till för en stund. Denna gången trodde jag verkligen att det kröp en liten orm på mitt täcke..EN ORM! wtf..hur skulle den ha kunnat hamna där? hahah jag måste varit heeelt borta alltså!! Vet inte vad det var..var nog dom runda ringarna på örngottet som gjorde det, det såg ut som att dom rörde sig lr nåt.. yeye.



Det var lite kämpigt att ta sig till jobbet idag..vaderna och rumpan var lite ömma, glömde att stretcha utsidalår/rumpa igår..eftersom vi tränade dom lite extra efter pumpen. Skulle gjort det när vi kom hem egentligen. Här har ni några bra stretchövningar för hela kroppen.



Later babes!
XoXo//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback