RSS 2.0

Ispiration!?

Då har man varit sååå duktig så att man faktiskt tog sig till gymmet på en LÖRDAG! känns bra faktiskt :) det blev bara ett snabbt pass men någon nytta gör det ändå!

Har nu suttit här och chillat och funderat lite på vad som ska hända ida..vet att jag antagligen ska träffa en vän jag inte träffat på väldigt länge, utgång eller ej..det får vi se :) men jag tror det kan bli nåt glas eller två.

Då är ju problemet att jag faktiskt inte har någon aning om vad jag ska ta på mig, har så mkt kläder men så lite inspiration..har slutat läsa modetidningarna som droppar in i brevlådan, varför äns beställa dom? :P haha



Hittade iaf en inspirerande bild på bubbleroom..gillar den outfiten! Den är rätt naken men grym och ändå sofistikerad? Har allt man skulle behöva till detta så..kanske ska sattsa på det? :)

Yeye, ni får ha det så gött så länge..återkommer senare :)
XoXo//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback