RSS 2.0

Lite irriterande...

Det är liiite irriterande att vara både mätt och trött en lördagkväll. Jag o min älskling som planerat massa gott till kvällen som tex tacos, vin och chokladfondue. Men det blev en väääldigt sen frukost idag tack vare att vi sov så länge. Det va iofs bra för jag var och är väldigt trött fortf. :/ boring!

Daniel tog mig till storsjön en sväng för första gången, aldrig varit där med honom eller någon annan konstigt nog. Det ligger inte så långt bort och det är en väldigt fin plats, stor som fan oxå. Får åka dit o grilla osv nån gång känner jag, perfekt för det, fanns massa bänkar o grillplatser och fin strand.



Åt en jävla go toast med pucko vid typ 5-tiden.. innehöll senap, ketchup, ost, tonfisk, rödlök och fetaost. Kanske inte så konstigt att man inte är hungrig nu men vi MÅSTE äta lite av de vi köpt, kommer vara grymt gott ju! Men iaf, nu sitter vi här i min fetingsoffa, med varsinn öl och dator för att fördriva tiden ;)

Skrivs senare babes//Jenni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback