RSS 2.0

Lonely Love!

Jag vill men jag kan inte! Det är lite jobbigt ibland att inte kunna träffa sin pojkvän när man saknar honom mycket! Så är det idag, skulle jätte gärna haft en myskväll med honom. Han jobbar ju kväll varannan vecka så vi har ett "varannanvecko förhållande" som jag kallar det :P men dom som läst innan vet ju redan det. Jag klarar mig bra så jag e ingen sån där klängig toffelflickvän, hehe men just när man saknar honom som mest skulle man ju vilja träffa honom. Han har skickat massa gulliga sms idag me, gör ju inte saken bättre :D Men vi e lediga på fredag båda två så de går fort ;)



Ligger i soffan och chillar med mitt gröna te som vanligt och kollar på 50 first dates, den är jävligt mysig faktiskt, en perfekt kärlekskomedi. Har diskat och epilerat benen så dom är hårfria som dom ska vara :P



Tindra gör mig självklart sällskap under kvällen medans anne är hos en vän ;) Nu ska jag fortsätta mysa och ta de lite lugnt innan jag ska sova. Kännes mig stressad hela tiden trots att jag har tid. Suger att man ska behöva lägga sig medans det är ljust, det är verkligen svårt.



Märks det att jag va trött på morgonen? hehe fick visst på mig två olika strumpor. Dom är grå iaf så helt fel hade jag inte ;) Vi skrivs senare!//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback