RSS 2.0

Mat & Träning 10.07.21

YEEEY! då har vi nu båda varit på pumpen tillsammans för första gången på..vad blir det nu? 2,5 vecka? mer nästan..tror jag, hehe

yeye, det var gött iaf! Jag(anne) Som var på det igår också har ju träningsvärk så jag fick ta av lite vikter idag, vill ju kunna gå imorrn..men jag har nog ändå tränat bort lite av värken iaf. Jenni vågade inte riktigt lägga på som hon brukar..men det är ju inte så konstigt..hon vill ju inte klaga imorrn som jag har gjort idag :P haha



Innan pump passet så sprang vi lite på löpbandet..Jennis kommentar var typ: jag kännde att det guppade lite mer än vanligt där bak :P hahaha! därför gick vi även in på gymmet efter passet och körde lite extra innelår och utsida + rumpa. VÄÄRT! ;)

Jo..o sen har vi maten då..

Frukost: Havregrynsgröt och mjölk. As usual..lär väl tröttna snart :P haha
Mellanmål: Knäckisar med avokado och grönt te..det blir det ofta denna veckan, nästa vecka blir det annat :)



Lunch: Kycklingfilé & broccoli..skulle varit med keso men minnet är inte alltid på topp så den glömdes hemma..
Mellanmål: Hallonsmoothie

Och nu sitter jag här med min Tonfisk med fetaost, cp-gott! Jenni äter väl desamma nu tror jag och även lite nudlar..det var det hon hade med sig till pojken iaf :) sen skulle han kanske laga mat..men aja.

Vet inte om jag ska få i mig nåt mer ikväll..jorå, tar nog en proteinshake sen..så att jag inte dör av hunger innan frukost :P som jag höll på o göra nu efter träningen. uscha! hehe

Ha det nice everyone!//A

Kommentarer
Postat av: Linn

snälla använd inte cp i fel sammanhang. Låter dåligt... och folk kan ta illa upp, som jag gjort=( Fin blogg för övrigt :)

2010-07-21 @ 19:54:15
Postat av: My Beauty Secrets

bodypumpm är så himla kul :)

2010-07-21 @ 20:28:40
URL: http://mybeautysecrets.blogg.se/
Postat av: Anne & Jenni

"Linn" förstår dig, sorry for that och tack :)

2010-07-22 @ 08:12:14
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback