RSS 2.0

Segt!

Det va en seg kväll igår så vi tog det jävligt lugnt. Daniel sov över så jag slapp springa till honom för en gångs skull ;) Fick inte min älskade pizza som jag längtat efter så länge! Dom hade semester!?!? trööögt! Tog en kycklingrulle med annanas ist, skit gott!



Tankade ner Snabba Cash eftersom vi FORTFARANDE inte hade sett den.. hehe fyfan vad efter. Men iaf, den va INTE bra! usch och fy vad tråkig. Daniel orkade iaf hålla sig vaken och kolla klart. Själv somnade jag till 100 ggr tills jag till slut somnade helt, stendeckade och vaknade efter 2 och fick släpa in honom i sovrummet :D



Gott som fan! Njöt av en kladdkaka och bär till ;D



Vaknade vid 11 idag, skönt som fan och sova länge, det behövde vi. Har färgat mina fransar snabbt nu på morgonen, blev helt okej och de gick fort som fan så jag e nöjd. Nu äter vi frukost, fick bli en toast så man inte e för mätta till släktträffen ;D måste börja göra mig snygg och laga till maten. Skrivs snart //Jenni

Kommentarer
Postat av: Caroline

Såg också den filmen igår och tyckte också att den var kass..

2010-07-24 @ 22:32:06
URL: http://carroheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback