RSS 2.0

Skönhetssömn

Att det ska vara så svårt att gå och lägga sig i tid?! Vad e de som hindrar en egentligen om man tänker efter? Det är ju jag själv antar jag, vad annars lixom :P blir så sur när jag väl bestämt mig för att sova tidigt och man är as trött men endå går o lägger sig efter 11 när man ska upp strax efter kl 6.



Har alltid haft som mål att sova minst 8 h om och det e då jag mår som bäst! Sägs ju att man iaf ska sova minst 7-8 h per natt. Sov alltid typ 8-9 h innan om inte fler timmar men nu vet jag inte vad som hänt. Måste bli hårdare på de där känner jag.. det tar ju på krafterna att alltid lägga sig sent och va trött under dagen. Kanske därför jag fått ont i halsen nu oxå o inte kan träna för att jag sover för lite? hmm aja ska iaf skärpa mig i framtiden och släppa allt o bara gå o lägga mig oavsett vad. Behöver min sömn för att inte vara grinig! :P



Anne kunde inte heller sova så tidigt som hon hade planerat igår... Tindra gjorde nåt äckligt igår kväll som vi inte riktigt vill gå in på detalj på men anne va tvungen att städa. Tindra satt och skämdes och glodde på henne medans hon skrubba. haha skrivs//Jenni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback