RSS 2.0

The problem is..

Att man ska ha sånna problem hela tiden.. haha ne nu är jag bara löjlig! Kom bara att tänka på det nu att vi har lite "skoproblem" inte för att för många par är ett problem, men att vi inte vet vart vi ska lägga alla just nu. det senaste har vi bara typ köpt nya skor..det är det enda vi köper nu ju? Kommer vi hinna använda alla? I don't think so iaf!





anyway..fick "städa" till garderober IGEN..vid skoavdelningen, plockade bort några denna gången me..men dessa ska denna gången ges bort till våran moster...tror jag. hehe Nån får ju nytta av dom iaf :)



Söndagen har för övrigt varit VÄLDIGT bra ;) don't need to say more.
Ny vecka imorrn med nya utmaningar och nya tag!

Nu ska jag få en riktigt god natts sömn..Ha det gött!
XoXo//A

Kommentarer
Postat av: Anki

Jagtycker juatt dem med grå klack kan få bo hoss mig! =P

2010-07-19 @ 07:23:32
URL: http://annkristinjenssen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback