RSS 2.0

Drömkroppen!

Även om man är nöjd med sin kropp så kan man alltid tänka: "åh, tänk om min kropp såg ut sådär" så tänker jag(anne) när jag ser Nicole Scherzinger i Pussycat Dolls, hennes kropp är helt sick! love it, love it! ELLER Aaliyah i favvo-filmen "Queen of the damned"



Kan inte klaga på kroppen nu MEN man vill ju inte träna ihjäl sig i sommar, så vi har prata om att börja med någon slags förbränningsshit, har rådfrågat dom på gymgrossisten eftersom det är där vi kommer att köpa det, det är ju "samma bolag" som nelly, så där har vi rabatt me :D alltid nice.. Har även prata med kära vännen Stefan om det idag och vi fick samma svar där typ, så vi ska nog testa ett proteinpulver som heter Whey 100 får helt enkelt se vilka under den kan göra ;) Det vi är ute efter är iaf, bra fettförbränning i samband med träningen och även när vi inte tränar.. och att den behåller musklerna då vi inte tränar. Så då kan man alltid vara fit ;D hehe

Får väl ta tag i det imorrn, ju fortare desto bättre? :)
Ha det gött
XoXo

Kommentarer
Postat av: S.

Jag orkar nästan aldrig träna på lovet.

2010-06-10 @ 08:58:34
URL: http://onepapercut.blogg.se/
Postat av: Tess [ S t y l i s h - B . s e ]

Jag hade gärna haft den kroppen.

2010-06-10 @ 12:55:16
URL: http://stylish-b.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback