RSS 2.0

Rekord!

Rean gjorde antagligen sitt igår.. nelly hade sälj-rekod igår :) väldigt trevligt!..alltid kul när det händer nåt oväntat, och antagligen har ju rean iår varit kanonbra :D Detta medförde faktiskt vi fick lite glass här på konstoret, det var göttit och sitta ute och smaska på den :D kanongod var den, ploppglass. mmm!



Åt den faktiskt efter lunchen, för man kan ju inte äta sig mätt innan den innan den goda maten ;) hehe
det blev bulgursallad med pinjefärsbiffar, nice som fan! ni ser ju..



Jag(anne) ska iaf dra iväg till sjukhuset nu en sväng, nothing serious, bara en efterkontroll av "operationen" jag gjorde i Februari..ni som följt bloggen kommer kanske ihåg vad det handlade om.

Later babes!
XoXo

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag har inte handlat något på rean, sparar det till den 17 juli då jag ska till outleten ;P

2010-06-29 @ 15:43:39
URL: http://carroheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback