RSS 2.0

Tasty?



smaken var ju chocklad..och det var det den smakade, men rätt svagt såklart, hehe man kan ju inte förvänta sig att det ska smaka som underbara o'boy gör :P men helt klart godkänt var det, så nu har vi fått i oss våran FÖRSTA proteindrink EVER :) det blev ju inte direkt mkt av den så undra om det räcker att ta det innan o efter träning? har ju ingen aning, hehe men det känns bra iaf.



Fick ju våra underbara grejer idag som vi beställde igår :) så jenni plockade upp allt..och Tindra leker alltid med påsarna, så kul man kan ha..

nu blir det ENBART chill framför tv.. hade dock velat gå ut i det fina vädret, men har ändå precis tränat, ska inte göra nånting för en gångs skull.

Later!
XoXo

Kommentarer
Postat av: thaitrÄsh

doc´s är alltid snygga!! :D

och Hello Kitty, ja vill adoptera henne ^.^

haha ni har ju katt. säg till om ni vet nån som får helvita kattungar.. :D



ja skulle nog bara ha dem svarta på mig men dem andra vill ja ha i min samling på skohyllan :P

2010-06-16 @ 20:30:33
URL: http://thaitrash.blogg.se/
Postat av: thaitrÄsh

bäst ja ställer mig bakom kassan hela sommarn så ja har rå å köpa dem sen ^.- haha



synd. dem måste va sällsynta ^.^

jag vill ha en helvit å en helsvart katt :)

2010-06-16 @ 21:03:37
URL: http://thaitrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback