RSS 2.0

Trött på det mesta!

Usch och fy.. Nu är jag trött på det mesta faktiskt. Trött på att inte kunna sova ut en natt utan att vakna 100 ggr av att antingen vara jätte svettig eller frysa jätte mkt, trött på att vakna upp till ett skitväder (vart är sommaren!?), trött på att vara trött överhuvudtaget, speciellt på jobbet och efter jobbet så man inte orkar hitta på nåt. För trött för att känna mig snygg o ta på mig snygga kläder på morgonen... NÄSTAN för trött för att orka engagera mig i träningen, som tur är orkar jag när jag väl gör det :P då e jag staaark! jaja nog med klagande, det är bara en sån dag som alla har, ville bara få ut det. Ska bli gött me långhelg och då ska jag ha de gött o vila ut mig lite. Det blir ingen fjortisfest med MASSA alkohol och minnesluckor detta året inte, lagom är bäst o familjen o pojkvännen kommer först :) //J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback