RSS 2.0

2 killar på samma gång

Dom kör på hårt idag! det var faktiskt ett tag sen vi hade killfotning nu..
så idag är det 2 killar på samma gång som gäller, we like! Det är ju Dave, och en ny ;) hehe







Fotograf-Per ser glad ut :D lika glad som jag när jag kom in.. haha
har en bra måndag faktiskt! woopwoop!

Men gud vad tragiskt egentligen, folk tar livet av sig hela tiden av depression!
lyssnar på power96.com, de e nån kändis son som tagit livet av sig..Det bevisar faktiskt att att pengar inte gör NÅGON lycklig! Man kan inte köpa lycka.. trots att man har mycket pengar kan man inte köpa vänskap och liknande. Alla kända känner sig ensamma tack vare att folk utnyttjar dom pga pengar, och man vet inte riktigt vem man kan lita på och vad som är sant eller inte.. väldigt tråkigt.

Ska logga ut för lunch nu, en avkopplande kopp thé blir det, mat har vi redan käkat :)
Later!


Kommentarer
Postat av: Jossan

åh vad kul detdär ser ut! :) låter som en dröm att jobba på ett modeföretag alltså!



sv: nej det är klart att det blir så. men ja, det sk som sagt bli spännande att se vad hon designar :)



och innan jag glömmer det: jag älskar din header! riktigt ball och älskar detdär med bloggnamnet på skokartongen :D

2010-03-01 @ 15:32:00
URL: http://youngspirit.blogg.se/
Postat av: Sofia

All you need is love , sen spelar inte pengarna eller något annat någon roll :]

2010-03-01 @ 19:11:06
URL: http://sofiapiccolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback