RSS 2.0

Brun utan strålning

Älskar att sola, det är ju så skönt med värme. MEN när jag(anne) solar så får jag så dålig hy, det har jag märkt nu det senaste, får massa porer och sånt :( usch!

När vi var på hudanalys för ett tag sedan så sa hon faktiskt till mig att solarie inte alls var bra för huden, att solarieljuset täpper till porer, så där har vi det! sanningen..

Solade i Torsdags förra veckan och efter det kändes det inte alls bra i huden dagarna efter, så jag tänkte inte sola på ett tag iaf, brukar iofs inte sola ofta alls eftersom vi använder våra underbara brun-utan-sol servetter! Så nu tänker vi typ bara köra på dom, tycker ju att det blir bättre färg med dom än att lägga sig i solariet ändå så :)



SNART kommer dom även till nelly, lääängtar :D haha

Så ett tips för er andra som inte vill sola eller kan sola eller annat, köp dessa..har sagt det innan och säger det igen, DOM ÄR BÄST!


Kommentarer
Postat av: linnea

Håller faktiskt med, de där är hur bra som helst :)

2010-03-17 @ 12:53:53
URL: http://liasplace.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hur tycker ni busdoften är med dessa servetter..för det är just den där unkna busdoften som alla lotions jag testat har som gör att jag väljer solariet istället..Brunt är snyggt men inte om man ska lukta röten köttfärs på köpet..

Hmm..

2010-03-17 @ 12:54:20
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Smaragdalena

Visst är det snyggt att vara brun.. men jag tycker faktiskt att det är lika snyggt att vara blek... Men det tyckte jag inte när jag var ung.. så jag pressade i solarium (från 15års åldern tills jag var 19-20). Men jag har lärt mig att gilla min bleka hy, nu när jag blivit äldre!! :D

2010-03-17 @ 13:09:17
URL: http://smaragdalenas-smaragder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback