RSS 2.0

I did it again!

Fasen! Jag gjorde det igen och jag som lovade mig själv att INTE göra de efter att jag skrev om skönhetslöfterna man bör hålla. Jag skylle på att jag va heeelt slut och att jag o Daniel myste i sängen. Jag somnade med sminket på :( Men som tur är så är jag inget sminkoffer som vissa andra och har ganska bra hud från början så det är inte hela världen ifall jag råkar somna med det ibland ;) En liten pleta här o där gör mig inte fulare, men fick nog en under natten om ni nu ser den på bilden :P



En farlig sak var att vi hade tända ljus i öppna spisen men Daniel vaknade och sprang upp och släckte dom som tur är! <3 bra älskling!



Jag har varit vaken sedan kl 7 idag! min älskling skulle jobba övertid och eftersom vi somna så tidigt så är jag pigg. Har gjort lite nytta genom att städa ur gammalt smink och tvättat sminkväskorna, sedan har jag även städat toaletten. Blev rent och fint! Till frukost blev det en omelett och grönt te!

Ska snart göra mig iordning, ska ju till stan o shoppa lite idag , får hoppas att skorna finns i rätt storlek ;) bye!/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback