RSS 2.0

Lyckas!

Ne, det va väl typiskt.. lyckades INTE hålla mig borta från naturgodis-avdelningen på maxi :P haha det är helt sick vad man kan vara beroende av något, känns ju helt fel att inte gå dit en söndag!

Får ha mer disciplin på mig själv, har faktiskt ätit godis varje dag denna helgen.. men det har ju inte blivit någon alkohol? kanske inte gör något då? :P hehe nerå, disciplin har vi, det vet alla som känner oss.

Kanske skulle ha hållt tillbaka llite på godsakerna ändå eftersom man ska ha en rätt revealing outfit på Fredag, men luuugn.. jag har 4 dagar på mig och "fixa till", ehem..vad e de som ska fixas till? magen kanske? haha den kan nog bli lite tightare? och jag kommer LYCKAS! De vet ni :P

Aja, fanns ingen mozzarella pizza idag, så jag får smaka på en annan, som ag aldrig ätit från "Ristorante" - Pizza Formaggi & Pomodori, hoppas att den är god, annars blir jag besviken :(

Ska iaf på Nellys Utförsäljning om ett tag..som sällskap då! Ogillar ju allt som har med sånt att göra, som Reor o shit! nothing for us..hade redan haft plaggen sen innan om jag hade varit intesserad av de som finns där. eller?? hehe 



Ingen idé o göra sig iorning för det, så det är mysisar all day long som gäller :D
Laaater!//A

Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Gillar inte heller reor, det är stökigt, fullt med folk och oftast bara skit som säljs...

2010-03-21 @ 21:05:36
URL: http://myshoebox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback