RSS 2.0

Sammanfattning

Man blir ju inget annat än lite irriterad när man kommit ända hem från gymmet och är hungrig och tagit sig upp till lägenheten, så märken man att man inte har sina nyvklar på sig! GAAH! Fick traska ner till stan och hämta dom från sis, inget jag gråter för så mkt iofs för det blev en liten extra promenad bara :) frisk luft skadar aldrig!

En liten sammanfattning av dagen(orkar inte skrivs en novell):
Jobbet: det var kanonbra, kände oss lite stressade, varför vet jag inte? hehe kanske för att ALLT ska va klart imorrn innan påskledigheten. Det kändes la bara som att denna dagen var sista eller nåt?

Pumpen: Den va bra, jobbig som den ska vara..vissa grejer va väl bättre än förra passet och vissa va lite sämre, men jag är nöjd :) den ska få oss att hålla formen :P

Dagen i övrigt: Vädret suger! inget annat att säga om den, typ.

Bjuder på några bilder :)



Djungelnaglarna ska bort, för tills imorrn är det namnet på naglarna som gäller, frågan är bara om man ska satsa på nån skrikig & grym färg, eller om man ska ta nån neutral, som typ nude? resultatet får ni se imorrn :)

Nu ska jag iaf blåsa håret och sedan få på mig lite brun-utan-sol, känner mig hel likblek av nån anledning!
that's all! Bye!//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback