RSS 2.0

Ser fram emot..

Ja! det är klart att man ser fram emot måndagen.. eller inte? hehe Det jag ser fram emot ät att lilla Tindra kommer att få behandling för sitt skrikande imorrn :) åh, lilla sötnosen, hon ligger så underbart gulligt på täcket på min mage nu och sover.

Är som sagt sjukt trött.. men jag ska hålla mig vaken någon timma till för just nus er jag fram emot att se filmen "Percy Jackson and the lightning thief", får hoppas att den är lika bra som jag vill att den ska vara :P




Sen säger jag faktiskt godnatt för denna veckan, måste vila upp mig för kommande jobbvecka, den kommer nog inte bli lika hård som dom senaste veckorna, fast jag tycker nog dom flesta veckorna ser likadana ut nu för tiden.

Ha det underbart allihopa!
Kisses&Hugs!//A

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback