RSS 2.0

Sjukt sugen!

oooh nooo! vad har hänt!?!? det var sjuuukt länge sen jag hade ont i halsen, vaknade med det idag :( ööh?? gå bort nununu! det ska inte få förstöra för mig nu när allt annat är såå bra :D hehe

hmm.. ah gårdagen behöver vi inte skriva om, för den va bra :) haha jag minns inget ändå så, ne nu skojar jag! jag minns det som är värt att minnas, och det var typ hela kvällen. jag och sis hade skitskoj som vamligt! DET HAR VI ALLTID IHOP! bara så ni vet det ;)

öh, borde ha gjort te just nu så att det blir nåt varmt till halsen, men jag va sjuuukt sugen på oboy! Toast och oboy, INGET slår det ;P har sagt det innan och jag säger det igen! Bästa fyllematen och "dagen efter" frukosten eveeer!





För er som har missat detta så är våra Speceil-toast gjorda av:
- Bröd (såklart), 4 skivor.
- smör
- senap
- Ost
- tomat
- rödlök
- oregano/pizzakrydda

Nu ska jag bara ligga i soffan en stund och njuta av detta, sen ska man väl börja funka här..har ju en del söndagssysslor att fixa, men jenni får ta sig hem först :) hehe

LAATER!//A

Kommentarer
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

hej kommer ni få in fler "raw denim leggings" från pieces? :)

2010-03-07 @ 13:39:08
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Jenlen

toast är ju så gott!

2010-03-08 @ 19:12:57
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback