RSS 2.0

SWEAT!

HELL YEAH! sweat!, perfekt ord... blir lite sugen på att dra ut och shake:a lite! men det är ju inte torsdag LR lördag än ;P

ah! hade ett hårt pass precis, sitter med min tonfisk, feta och nudelskål och funderar ltie på vad jag ska hitta på just nu, eller jag vet att jag måste få fort min hårstrån på benen, men jag vet inte om epilatorn orkar :P haha den gav nästan upp sist ju, får pröva, annars köper jag bara en ny imorrn på nelly, har kika på en som jag faktiskt tror kommer va grymt bra! får utnyttja sin personalrabatt och även rabatten från facebook :P haha
för den har ni inte missat va!?!?


Yeye, sitt ni och njut av denna sköna låt, så sätter jag igång med mitt ;) haha
skriivs!/A




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback