RSS 2.0

Första gången i historien!

Hur kunde det här hända?? blir helt chockad :( Det är första gången i min historia på jobbet som jag är "sjuk", jag skruver "sjuk" för att jag mår väl helt ok NU.. MEN man vet aldrig vad som händer. Det som hände i natt vid halv 4 var att jag vaknade av att jag mådde illa..rätt ovanligt för mig faktiskt...trodde typ att jag va hungrig eller nåt så jag tog en banan.. Men a..efter en stund kom allt upp, satt nog på toa i 2 timmar o bara spydde och sånt :(

Det var det värsta jag varit med om. Har aldrig varit magsjuk eller så innan, så vet inte vad detta kan bero på. Hur som helst så kom jag från toaletten, trodde jag skulle svimma ett antal gånger där..av svaghet och annat. Frös mer än jag någonsin frusit innan, det var nästan värre än när vi va i Finland nu sist, haha 40-.. la mig iaf under 2 tjocka täcken och försökte slappna av, efter en spyattack så somnade jag till slut en stund tills Jenni kom hem.



Men nu är sis på jobbet och ska jobba för oss både, men det klarar ju hon.. DVV = Det Vet Vi :P haha
ska försöka sova nån timma nu iaf, ha en underbar onsdag!
XoXo//A

Kommentarer
Postat av: Daniel

Cool bild !

2010-05-28 @ 23:52:35
URL: http://dannejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback