RSS 2.0

lite besvikna

Vi är lite besvikna på vädret idag faktiskt.. bara massa moln på himlen! Det är varmt och fuktigt men vi vill ju ha SOOOL så vi kan ligga på stranden o steka, vi gick ner på stranden i hopp om att det skulle klarna upp men det blev bara värre! Vi ska försöka åka och shoppa idag istället så det blir gjort nu när vädret inte är 100. Hoppas på bättre väder imorrn och resten av veckan!



Solen tittar fram lite då och då så vi springer nog ner till poolen en sväng tills alla med bil slutat jobba, ska fråga lite snällt ifall någon kan köra. Jag har en lång listan på vad jag ska köpa med mej hem till min söta Daniel som kompensation för att jag åkte iväg från honom :P hehe lugn, jag hittar nog allt! skrivs//Jenni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback