RSS 2.0

Räddaren i nöden? JAG!

Hårförlängning!? Aldrig gjort hårförlängning på någon så det blir den första. Min vän Tess vill ha lite hjälp eftersom en annan tjej som sagt att hon ska förlänga hennes hår velar och inte kan säga om hon kan osv, Vi åker ju för fan om 2 dagar, hur svårt ska de va och ta sig tid om man lovat att hjälpa någon när hon endå köpt hår och allt!? Nu får jag (jenni) ställa upp som räddaren i nöden.. ingen aaaning om hur man gör, men har kollat runt lite och hittat lite tips och steg för steg bilder.

Tess har köpt slingor med keratinvax och får låna en värmetång av en annan kompis som tur är! Jag ska försöka hinna med o sätta i allt ikväll, annars får vi fortsätta imorrn kväll.. det tar ju sin tid! Jag har egentligen massa skit jag måste göra idag och imorrn innan resan, men vad gör man inte för sina vänner? Resultat kommer ju självklart ikväll. Ska bli expert tänkte jag :P HAHA



Detta får även bli dagens tips till er. rapunzelofsweden har allt du behöver för egen hårförlängning! Så vill du inte göra de på salong så gör det hemma men lär dig det först så de blir snyggt ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback