RSS 2.0

ALDRIG!

Det var det jag sa för ett bra tag sen när jag träffade en bekant på krogen..vi kom in på nåt, minns inte vad vi snackade om just då. Men han sa iaf "vänta bara, om max ett år kommer du komma här med sillisar" "ALDRIG" var mitt svar.."varför skulle jag göra det?" hehe. Ja, där ser man vad rätt han hade! Lite kul faktiskt..för jag träffade den där personen ute igår och då kom jag ihåg vad han hade sagt och jag påminnde även honom om det. För han visste faktiskt inte att vi hade gjort det. Men det märkte han igår :P Undra varför man sa ALDRIG? Varför skulle vi inte göra det? Har ju dock aldrig känt att operationen var ett måste, för som vi sagt MÅNGA gånger så var vi sjukt nöjda med våran kropp som den var. Men nu är vi ännu mer nöjda :) tur det! hehe hade ju varit jobbigt om det blev fult och inte passade oss :P



Så slutsatsen av detta är att jag AAAAALDRIG kommer att ångra att jag opererade mig! :D ville bara dela med mig av en rolig händelse..

Later!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback