RSS 2.0

Baby I like it!

Idag har vi gjort väldigt mycket nytta och grejer jag gillar att göra. För det första har Unionen varit på jobbet och haft möte med oss. Väldigt givande och man fick svar och hjälp med lite saker! Det är så det ska vara and I like it!



Sedan har vi städat och ordnat i garderoben. Äntligen! Det var lite svårt att hitta när man letade när allt låg blandat.. Försöker alltid lägga kläderna i olika kategori-högar som tex stora tshirts i en hög och tunnare tröjor i en annan osvosv, ni förstår säkert. Mycket lättare så ;) Det var lite trångt i garderoben så vi rensade ut det vi tyckte var lite för somrigt för den mörka vintern och lämnade upp det på vinden! Man ska inte slänga snygga kläder som är i bra skick eftersom modet antagligen ser likadant ut nästa vår/sommar.

Efter en lång och skön dusch har jag suttit och glott på family guy! Min vän Erik har fått mig att älska det! Det var det enda vi kollade på när vi umgicks som mest, så jävla skoj :D Kollat två avsnitt ikväll och druckit mitt goda te, I like that too! Förutom familly guy har jag legat och kollat på the contractor och bara myst i soffan med katterna. Lugnt och skönt. I need some sleep, alldeles för trött hela tiden. Ge mej ljusterapi typ. Gonatt!//J


Kommentarer
Postat av: Sofie

I detta fall ska to vara too, annars blir det fel :-P



Skulle ni kunna komma med övningar som är bra för att träna upp magen, evt visa vad ni tränar med för "maskiner" :-) ???

2010-11-18 @ 10:33:09
Postat av: Anne & Jenni

"Sofia" Alltid haft svårt för "to" och "too" haha :D ändrat iaf, tack! Kan göra ett inlägg om magträning, inga experter men kan ju några bra ;)

2010-11-18 @ 10:38:21
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback