RSS 2.0

En riktigt bra kväll!

Kvällen är inte slut än.. vi har mycket kvar att prata om och ska även se en film. Kommisarie späck står på tur :D



Min älskade vän Malin är som sagt på besök i Sverige och vi bjöd på mat och vin ikväll. Det va länge sedan vi sågs och hon åker tråkigt nog hem på måndag igen. Nästa gång får väl jag hälsa på henne i Oslo, blir skoj ;D

Vi började med tacos och vin i köket. Jätte gott! Snackade massa skit och skrattade som vi alltid gjorde på jobbet innan ;D I miss it <3

Malin hade lovat att klippa både mig och Daniel ikväll. Mitt hår blir ALLTID bra när hon klipper det. ;D love it. Klipper bara topparna dock men endå lite till och så klipper hon till luggen lite så den inte är så lång och tråkig!



Daniels hår blev mycket tunnare och en aning kortare.. tur det! Hans hår var en stor fluff innan ;D hehe söt blev han iaf! Tack för allt Malin!

Vi ligger iaf i soffan och ska glo film med pepsi och choklad som sällskap ;D skrivs imorrn! Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback