RSS 2.0

Mat & Träning 10.11.01

They're back! And we're back! Snart iaf :P hehe de tar ju en liten stund att få tillbaka muskelmassan som vi förlorat  under dessa veckor vi inte kunnat eller fått träna.

Men om ni kollar på bilden ser ni kanske att jag (jenni) fortf har mina snygga rutor :P Inte som förut men lite iaf och det är jag nöjd med endå! ;) kass bild dock, behöver ny webcam!



Men iaf.. det va JÄTTE skönt att träna måste jag säga. Kroppen behöver det, förstår inte hur folk klarar sig utan, jag har haft så ont i min rygg, nacke och axlar av att inte träna :( buhu.

Tränade lite lugnt idag och det blir inga pass denna veckan iaf och så här såg passet ut:

Uppvärming crosstrainer 20 min
Ländrygg 20*2 behövdes verkligen :O
Inner/ytterlår 20*2 på båda maskinerna
Vader på maskin 20*2
Baklår på maskin 20*2
Maksida axel på maskin 20*2
Mage på gymboll och efter det stretching

Dagens mat:

Frukost: Turkisk yoghurt med banan
Mellanmål: Grönt te och keso på crisp-knäcke
Lunch: Räksallad
Mellanmål: Ägg på knäckebröd och proteinshake
Efter träning/Kvällsmål: Tonfisk med fetaost och grönt te


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback