RSS 2.0

Mat & Träning 10.11.03

Vilken TUR vi hade på lunchen idag!! Det blev uppehåll med lite solstrålar konstigt nog så vi typ sprang ut på en powerwalk :P haha Men vi hann bara ett varv runt området för sen började det regna :( yeye, som sagt lite motion är bättre än INGEN. För idag har vi haft en vilodag från gymmet..det får inte bli för mkt på en gång. Och dessutom har jag(anne) sån jäkla träningverk just nu så jag inte kan gå normalt om jag har suttit still en längre tid. Har försökt och röra på mig lite då och då på jobbet.

Tur att man gjorde bra/goda mellanmål som man kunde ta med sig lätt eftersom vi var ute o åkte idag :)
Frukost: Standardmålet..samma som igår med andra ord, hehe
Mellanmål: Apelsin & grönt te
Lunch: Laxfilé med broccoli & Naturellkeso, Vatten.
Mellanmål: Hallonsmootie. Gjord på en hel banan, frysta hallon & Icas Lätt Vaniljyoughurt.



Kvällsmat: Kesoplättar och vatten, blev lite sen kvällsmat nu när man kom hem. Fick en riktigt rask prommenad hem från maxi nyss me :)

Inget mer, inget mindre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback