RSS 2.0

Mat & Träning 10.11.15

Jag trodde inte att jag skulle orka träna idag, men visst gick det! Bara man har viljan ;) Hade så ont i benen, ljumsken och ankeln efter helgens bravader. Inget att skylla på dock. Det kändes bra att träna!

Dagens träning.

Uppvärmning, 20 min crosstrainer
Ländrygg
Baksida lår och vader
Inner och yttelår/rumpa
Mage på gymboll
Utfall med vikt
och till sist en skön stretching.



Dagen mat.
Frukost: Havregrynsgröt och C-vitamin
Mellanmål: Grönt te och apelsin
Lunch: Couscoussallad och köttfärsbiffar med pinjenötter och fetaost, sås turkisk yoghurt med vitlök.
Mellanmål/Innan träning: Mangosmoothie
Kvällsmål/Efter träning: Proteinshake och äggröra med feta, rödlök och tomat.



Go mat och bra träning idag känner jag ;) Skrivs senare!//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback