RSS 2.0

Not my type..

Njaaah, vet inte asså. Den va inte så himla bra.. trodde den skulle vara bättre men det är väl för att det inte är min typ av film jag känner så... men den va ju inte helt värdelös heller. Översättningen va ju hur kass som helst. Det måste varit en döv icke engelska kunnig som översatt den. Helt sjukt, ni skulle se hur mycket fel det var på testen, precis allt var fel, alla meningar typ. Tråkigt och störande.



Haft en mysig söndagskväll as usual hemma hos Daniel med pizza, chips och choklad.



Jag är så himla trött så jag tror att jag går och lägger mig nu. Helgen är REDAN slut.. gick alldeles för fort som vanligt! Hoppas ni haft en bra helg, skrivs imorrn//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback