RSS 2.0

Vad har hänt!?

Hon beter sig helt konstigt just nu..hon drar sig undan och det verkar som att hon typ inte känner igen oss ibland! IBLAND då alltså, hon gnäller väldigt mkt nu, lr det har hon gjort ikväll iaf, när jag kom hem så ville hon bli buren en hel del, men jag hade inte tid :( finns ju grejer o göra. Så nu ligger hon ensam i det mindre rummet och sover..

Det med att hon inte känner igen oss..Har vi mössa på oss så springer hon iväg, vi måste ta av oss dom innan hon ens vågra titta åt vårat håll. hehe..lite konstigt lr vad!? Det är nånting som har hänt, antingen känner hon sig inte älskad nog för att vi inte hinner mysa så jätte mkt längre..eller så är det nåt med lilla Tia, hon är ju inte så liten längre så Tindra kanske känner sig "hotad", för Tindra har faktiskt fräst åt Tia några ggr nu..senast idag. Det brukar hon INTE göra annars.



Känns lite jobbigt det här..hoppas det blir bättre för jag vill ju inte att Tindra ska gå och vara på sin vakt hela tiden som det känns nu, fast nu ligger hon ju som sagt väldigt snällt o sover, hade dock velat att hon låg på mig o hade det mysigt..men men vill inte störa henne.

Nu är det min tur att lägga mig i sängen, har bara chillat framför tv den sista tiden, hollywoodfruarna har fått underhålla mig :)

Skrivs imorrn! Natti!!//A

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

köp feliway hormonspray för katter på apoteket.

det lugnar de små liven och ger trygghet.

2010-11-22 @ 23:29:19
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ni kan läsa om det här

http://www.feliway.com/se

2010-11-23 @ 09:35:07
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hm är Tindra kastrerad? Annars kanske hon har börjat bli könsmogen. Min katt betedde sig likadant, väldigt gosig, fräste åt den yngre katten som hon vanligtvis är jätte gullig mot och blev gnällig.

2010-11-23 @ 12:57:17
URL: http://littlemy.se
Postat av: Emelie

Hur gammal är hon? Kan helt enkelt vara så att hon ska börja löpa strax, eller redan har börjat.



Mvh Emelie

2010-11-23 @ 13:04:22
Postat av: Anne & Jenni

"emelie" hon är 1,5 år nu typ och hon är steriliserad redan i vintras så vi förstår itne riktigt hehe

2010-11-23 @ 13:38:53
URL: http://twiceas.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hm. Ja det är så mycket som kan spela in. Feliway har jag aldrig hört talas om, men det kan vara hormonanspelat.

Men katter är väldigt duktiga på att läsa av er också :) Beter ni er annorlunda, verkar stressade, har ändrat något tryggt för henne i lägenheten, eller om ni bara är uppspelta inför något så kan de bli helt konstiga. Så länge hon inte stöter bort er helt eller blir rent skogstokig och aggressiv är det nog inget att oroa sig för :)

2010-11-24 @ 18:31:23
Postat av: Anne & Jenni

Tack Emelie, ska försöka lugna henne med att själva vara lugna, känner itne att vi har ändrat på oss så mycket faktiskt inte heller förstört hennes mysplatser, men nåt ska vi väl komma på ;D

2010-11-25 @ 09:00:05
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback