RSS 2.0

3 timmar långt!

På förmiddagen var jag inne i studion och fotade byxor och skor! Det va en alldeles för lång fotostund för min smak. Men vad ska man göra när man är lite handikappad när man ska ta på och av sig byxor. Man får ju inte ta i så man spricker just nu :P Tack söta sanna och anders för all hjälp! :D



Efter fotningen var det dags för lunch, gissa om jag har varit trött sen dess :( helt slut och vill bara hem och sova. Timmarna går så jävla långsamt när man vill hem, inte ofta det är så på nelly som tur är! Men ska försöka hålla mig vaken hela kvällen och gå o lägga mig tidigare istället! Snart dags att gå hem iaf, tänkte dra 16,30 idag oxå, ser jag fram emot! Krypa ner i soffan och där stannar jag resten av kvällen! <3//J

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

kanske ses på nelly imorrn då, kommer dit för vårkollektionsmöte =)

2010-10-05 @ 19:52:02
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback