RSS 2.0

9 veckor!

9:e helgen utan alkohol för mig(anne), gud vad jag känner mig duktig! Hur många klarar det lixom? :P Men detta var nog den "sista" alkoholfria, lr a asså..för det blir nog lite alko nästa helg, troligtvis.

En trevlig söndag har det varit, som sagt så gick vi upp tidigt för att handla o sånt inför kommande vecka, det är ju det vi brukar göra på söndagar. Sen gick vi faktiskt och solade IGEN!, det var riktigt skönt denna gången me såklart. Efter det så gick Jenni till Danne och jag tog mig en underbar promenad i det fina höstvädret! Åh bara äslkar att vara ute och bara gå..har ju itne gått så mkt nu dom närmsta veckorna. Ska börja va ute mer nu, men har hört att det ska va dåligt väder nästa vecka :(



Jenni och Daniel gick o handlade lite till för att få till en god söndagsmiddag :) Sen kom dom hit och lagade till den såklart, hehe





Det blev fetaost och soltorkadtomat-fylld fläskfilé med potatisgratäng och caesarsallad :D riktigt gott! Sen blev det lite marabou under kvällen me.



Har chillat framför tv:n resten av kvällen, gossip girl fick man ju inte missa iaf :) sen kollade vi även på "The book of Eli" Den var bra! Så nu finns det inte så mkt mer o göra en söndag förrutom att lägga sig så att man klara av en ny måndag igen. Hoppas eran helg/söndag har varit bra!

Skrivs väl imorrn på jobbet! Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback