RSS 2.0

Dagens...



Dagens shopping blev våra favorit nagellack: Den svarta vi använder när vi gör svarta tippar "manhunter" Den rosa "pink mist" när vi målar vita tippar eller bara vill ha naturliga naglar, anänvder den ofta på tånaglarna me. Kostar 40:-/st. Sen har vi manikyrsettet för 60:-, allt är från H&M.

Köpte även långa fingervantar från Lindex för 50:- som vi ska klippa av till antingen torgvantar eller sånna med liten bit kvar på fingrarna, återstår o se vad vi hittar på :)



För övrigt har vi chillat hemma under kvällen efter att jag kom hem från jobbet.. det var meningen att Daniel skulle komma till mig men jag tog mig till honom istället! Varit trött och frusit hela dagen. Saken blir ju inte bättre av att man ser ut som ett jävla spöke..har aldrig varit så här bleka innan. Man ser bara sjuk ut när man är vit. Dags att sova nu ja.. Sov gott allihopa! //J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback