RSS 2.0

Det är faktiskt jobbigt..

Gör det en gång i veckan och det tar ca 1 h.. förstår ni hur lång tid det är för att städa en lägenhet? :) Våran lägenhet är iofs väldigt stor. En 3:a på 90kvm eller nåt sånt. Har städat själv första gången på väldigt länge idag. Det gick bra men det tog lite för lång tid, orkar inte slösa så mkt tid på städning egentligen. Men vill man ha de fint så måste man ju lägga ner lite tid, Soffan och vardagsrummet tar längst tid, ett väldigt stort rum med en stor jävla soffa med massa kuddar :P Jävla katthår asså!



Nu ligger jag här i soffan o glor på "A man apart" som är väldigt bra, trött och nyduschad och ska snart sova. Anne kommer hem strax oxå, hon har varit på besök hos sin lilla vän Mike. myspys. Hon ville inte lämna mig ensam egentligen av nån anledning men jag sa att det absolut inte gjorde nåt alls. Det är iaf nåt som inte är jobbigt. Jag gillar att vara ensam ibland. Ligga o glo på tv i lugnt och ro utan några som helst problem :) Vissa klarar inte sånt, tråkigt.. but I do ;) love it.

En annan sak som oxå är lite jobbigt är att Daniel har sin jääävla kvällsvecka denna veckan, ses ingenting på dagarna men som tur är kommer han o sover hos mig en natt dom veckorna och det tänkte han göra ikväll :D myspys.

Skrivs imorrn sötnosar. gonatt//J

Kommentarer
Postat av: tess

så himla tråkigt att städa :P

2010-10-20 @ 22:33:40
URL: http://latess.blogg.se/
Postat av: Ia

Hej Anne och Jenni,

jag har kanske skrivit det någon gång förut men jag vill bara att ni ska veta att er blogg är grym. Perfekt blandning av a l l t. Ni verkar vara två otroligt trevliga tjejer med hjärta och hjärna på rätt ställe :)



Hoppas att ni får ett trevligt slut på veckan.

2010-10-21 @ 08:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback