RSS 2.0

Det blir bättre...

Minns inte ifall jag skrivit om det innan, det här med mina operationer..? Att operera sig påverkar en mer än vad man kunde ha trott..visst fattar man att det kommer att vara jobbigt ett tag men ändå, tänkte mer att det skulle gå fortare att läka och komma tillbaka till det normala. Vi är båda på god väg tillbaka efter bröstoperationen iaf :) och det känns jätte bra. Måndag it is, träning!

Men nu har vi då det här med mina ögon, Har inte skrivit så mkt om det... dom läker ju fortfarande såklart. Det här har nog varit den jobbigaste delen av allt.. för jag själv tycker att jag har ändrat utséende rätt mkt efter det. Tycker att jag ser lite "konstig" ut. MEN jag vet att det kommer att bli bättre sen, för just nu är dom fortfarande svullna. Det vänstra ögat har läkt bättre än det högra, för det var mer "jobb" med det högra. Så det högra ögat är mer irriterat..ärren drar lite ibland, det svider lite ibland och det är bara allmänt jobbigt. hehe men sånt får man ju faktiskt stå ut med när det gäller alla slags operationer, det har man ju fattat. Man kan ju inte tro att det det blir bra på nån vecka lixom. Läkningsprosessen för detta är flera månader. Det verkliga slutresultat ser man först efter 5-6 månader. "Ögonområdet" kommer troligtvis ändra utseende rätt mkt under den tiden.

Det här är kanske en av anledningarna till att jag varit så osocial det sista men det förstår nog folk runt mig förhoppningsvis... För detta har varit en jobbig period och det har typ ledit till en liten inre stress, som har gjort att jag oftast bara velat ligga hemma, man är bara trött o sånt..



På tal om inre stress, så flippade ju huden en hel del efter allt och den är inte bra nu heller MEN den är på god väg tillbaka, Det syns faktiskt..och jag tror att jag kan tacka clinique en hel del, för man ser verkligen att den tar bort död hud. Har haft en del ärr efter utslagen som nu flagar bort, och det gör ju huden så mkt bättre/finare! Får hoppas att clinique gör min hy lika bra som den va innan OCH att den inre stressen snart är borta, måste ju bara tänka posivit, för man behöver ju tid efter allt.

Det kommer att bli bra och det blir bättre redan nu eftersom det är fredag :D woopwoop!
Har längtat till denna helgen..
//A

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hihi, vad full i skratt jag blev när jag såg att du/ni skrev woopwoop, trodde bara det det var folk i flygbranshen som använde det uttrycket (i flygplanen så finns det ett system som varnar om man kommer för nära marken och då är det en signal som säger "woopwoop Pull up") Så folk i min pilotklass har precis fått dille på att säga woopwoop till allt :P

2010-10-29 @ 10:48:25
URL: http://jblanksvaerd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback