RSS 2.0

En fredagkväll

Vi är hos våran far i gbg ikväll och stannar tills imorrn. En trevlig överraskning när vi kom hem var att dom bjöd på tacos. Allt var klart, bara att slänga fram på bordet och tur var väl det eftersom jag var så himla hungrig. GOTT var det oxå! ;D



Det blev BELLA istället för ELLA men det e ju typ samma sak :P Här ser ni pappa och våran nya lillasyster! Hon är så himla söt och är inte alls rädd för oss som tur är! Som vi skrev innan så trodde vi aldrig att pappa skulle skaffa en hund och gilla dom små råttorna som han kallade dom men han tycker om henne jätte mkt ;D Hur kan man inte tycka om en sån sötsak!



Trötta som vanligt en fredagkväll.. det är lite tråkigt att vara det, känns som om man slösar bort en kväll man borde vara pigg och glad på. Min första vecka på jobbet har tagit hårt på min högra axel :( jätte ont hela tiden, vet inte vad jag gör fel eftersom jag försöker sitta som jag alltid gjort och jag har ju aldrig ont annars.. aja de går väl över under helgen. Nu ska vi iaf fortsätta att glo på tv o sedan sova lite. LÄNGTAR tills imorrn, då får jag träffa min Daniel <3 Gonatt!//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback