RSS 2.0

En morgon i min smak

Det har varit lugnt och skönt.. precis som jag vill ha det på morgonen, speciellt på jobbet! Är jätte trött idag, tror att jag och Daniel var uppe liite för länge igår men jag stendecka verkligen när vi skulle sova. Daniel hade varit uppe flera gånger och inte kunnat sova men jag hade inte märkt nåt :D hehe helt död!


Mina och Annes naglar fixade med konad nail art som finns på nelly.com ;)


Passade på att fixa min naglar lite, filat dom och målat dom i en söt färg.. mer orkar jag inte engagera mig! ;P Killarna kom kl 10 och det blir troligtvis en lugn dag eftersom vi bara fotar en killmodell.. Ska gå lite tidigare från jobbet idag.. återbesök hos dr. Dan Fagrell för att se hur tuttarna mår.. själv tycker jag att dom mår helt utmärkt! ;)

Orkade inte blogga något igår tråkigt nog så Anne fick sköta den biten.. Men jag kan ju säga att jag gjorde det "vanliga" typ. Storhandla och lagade mat. Käkade den valiga söndagspizzan med Daniel och sedan tryckte vi i oss chips och choklad samtidigt som vi glodde på två filmer. "The losers" Och "A nightmare on elm street" Helt okej filmer. Har ni inget vettigare för er så kan ni checka dom!

GUD vad kallt det ska vara då, en kopp te gör nog susen. Och nu ska jag springa in och fota lite skor tänkte jag! Vi skrivs senare babes!//J

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Fy satan vad snyggt! Är det svårt att göra eller?

2010-10-11 @ 12:21:53
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback