RSS 2.0

Hur orkar man?

Okej.. vissa undantag finns då man kanske verkligen måste men hur orkar man gå upp mycket tidigare på morgonen och tvätta håret? Det va nämligen det jag ficka göra idag. Brukar alltid duscha innan jag ska lägga mig, vill lägga mig fräsch och nyduschad. Håret tvättar jag inte varje dag dock men endå alltid på kvällen på veckodagarna och nån gång under dagen på helgerna.



Jag fick inte duscha o tvätta håret för Daniel igår, han ville hellre mysa och sa att jag kunde göra det på morgonen. MEN VEM ORKAR var min fråga!? :P Det finns väl dom som orkar som inte alls tar lång tid på sig med morgon sysslorna. Kanske bara duscha, blåser håret sminkar sig lite o drar. Men jag måste tvätta håret, blåsa det, sminka mig och äta en ordentlig frukost, de hinner jag inte :P Äter hellre frukost än tvättar håret på morgonen asså. Ville iaf bara skriva att de va en jobbig morgon idag.. skönt med en dusch eftersom man vaknar till men inte min grej att gå upp kl 06.00 för att duscha ;) Snart helg så då får ja sova ut lite!//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback