RSS 2.0

Igår kväll...

Ska berätta vad jag gjorde igår kväll.. bloggar ju sällan på kvällarna när jag är hos Daniel, då e det Anne som gör det. Och därför vill jag skriva om vad jag gjorde. Mest för att jag glodde på en film som va urkass! Verkligen hur tråkig som helst! "Greenberg". Anne varnade mig och sa att den va as tråkig, men Daniel ville se den endå. Jajaaa, jag får väl ge den en chans tänkte jag men fyfan vilken dålig film! Verkligen slöseri med tid!! Såg inte hela heller, vet inte hur länge vi kolla men FÖR länge.



Det bästa med kvällen var att vi gottade oss med jätte goda pannkakor med sylt och chokladsås. Jag måste passa på och unna mig nu innan träningen och mitt nyttiga liv börjar på måndag igen ;D Jag e ju så jävla smal endå så de gör inget om jag käkar sånt just nu som tur är! GOTT var det iaf, det syns eller? ;)//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback