RSS 2.0

Inget för mig!

Nu kommer jag låta som en f-ing tråkmåns eller nåt? men vem bryr sig :P det är så här jag känner just nu iaf! Nästa vecka kanske inte alls är likadan :) hehe men att vakna upp igår efter fest och dricka kändes inte helt 100% Hade mkt hellre vaknat upp helt "clean", det hade faktiskt varit skönare. Inte för att jag var bakis för det brukar vi inte bli men man var slow och bara...ah. ni fattar!? Detta betyder inte att jag inte kommer att dricka igen, men ville bara säga att det är en skön känsla att ha varit nykter så länge som jag var..har ni inte hållt upp flera helgen i rad så prova det nån gång, många håller bara upp i en o sen kör dom igen, hehe men då känner man ingen skillnad direkt :)



just nu känns ju det med alkohol inget för mig, detta är mer min grej iaf och massa mys me of course ;)

Filmen jag såg på bio igår, "the social network" var bra..men det är ingen film jag skulle kunna se igen för någon annans skull typ om den andre personen hade velat se den. hehe :P nemen jag gillar ju action..det ska hända grejer. Detta var en "datanörd" film..rätt slow men ändå intressant på nåt sätt. Aja kan faktitks inte säga så mkt mer om den, den är väl värd att se..lr man kan vänta tills den går att "hyra"  you know what I mean :P

En till söndag är förbi, den har spenderats i soffan med film o gottit med lite sällskap me av Tesii :)
Ska snart sova o få lite välbehövlig sömn inför kommande vecka. Kommer dock att vara chill, just as we like it!

Hoppas eran söndag har varit bra!
XoXo//A


Kommentarer
Postat av: mm

vilken bra förebild du/ni är till skillnad från andra bloggare där 70% av bloggen handlar om hur mycket de ska supa i helgen.

tack för att ni visar att det faktiskt går att ha kul utan alkohol :)

kram

2010-10-25 @ 18:54:17
Postat av: anne & jenni

tack så mycket. Fest är skoj men inte för överdrivet skoj om man alltid gör det, börjat tröttna lite :) //Jenni

2010-10-25 @ 18:56:35
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback