RSS 2.0

Inte igen!

Som jag skrev idag på morgonen så har ju fastighetsskötaren varit här under förmiddagen och fixat med köket, gissa om man är besviken igen..att det aldrig blir klart och att det alltid ska se katastrof ut, dom senaste veckorna har köket bara varit ett enda renoveringsobjekt för fasen!

Nu är jag trött på det här, imorses var allt bra, men nu ser det ut så här igen!! dörrar är av och det är massa skit överallt! Katterna gillar att klättra, de borde han tänkt på!



Vill inte ha det så mer, när man är hemma och vill vila och allt sånt så vill man ha det perfekt! inte en jäkla röra..hoppas VERKLIGEN att han blir klar imorrn som han sa för det har tagit alldeles för lång tid att få allt gjort känner jag nu!

Mamma var här innan idag och hjälpe till lite med tvätten som tur är, kan ju inte fixa det själv heller. Sen fick jag mig en välbehövlig dusch mxå:P hehe

Dags för sömn igen, ska ju upp lika tidigt imorrn..
Skrivs!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback