RSS 2.0

Kall, ensam och trött!

Det är ALLDELES för kallt nu känner jag! Höll på att frysa ihjäl när jag gick hem från Daniel i morses! När jag kom hem var det inte så mycket bättre heller. Kan dom inte sätta på elementen på MAX nu! När jag skulle gå hemifrån slängde jag ett öga på termometern.. ehem..? +1 grader!? KALLT SOM SATAN säger jag då!



Drog iaf på mig en extra yllekofta, mössa, hanlsduk och skinnvantar. Fårskinnsjackan håller inte så himla länge till om det ska va så här kallt eller kallare. Dags att rota fram vinterjackan snart...

Iaf.. sitter på jobbet och fryser som vanligt, en kopp te får det bli! JÄVLIGT trött är jag oxå! Anne är sjukskriven sista dagen idag och killarna fick ledigt eftersom jag kommer att klara mig själv idag.. återstår och se iofs :P Det är första gången på VÄLDIGT länge det bara är en från retusch-teamet som jobbar. Spännande!//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback