RSS 2.0

It starts tomorrow!

Yesyesyesyes! imorrn börjar vårat "nya"...eehem gammla liv kanske man ska skriva!? Med det menar jag att detta var den absolut sista träningslösa veckan på året!! Ni ska bara veeeta hur mkt vi har saknat träningen, eller det borde ni veta så mkt som vi har skrivit om det :P haha Och tänk er..det är fan redan november imorrn me! oh shit, bara 2 hela månader kvar på 2010! vart tog året vägen lixom??!

Aja..sista söndagen på oktober har spenderats inne, seg har man väl varit. Jenni har typ sovit bort hela dagen skulle jag tro..har inte sett röken av henne på hela dagaen, men jag vet att hon lever iaf för jag har pratat med henne i tele, då väckte jag henne. hehe.



Dom sista timmarna har spenderats i soffan under täcket som vanligt :) med sällskap av mina babies, Har väl inte så mkt att säga om dagen direkt..bilderna från gårdagen kommer väl imorrn då eftersom Jenni inte kunnat lägga in nåt under dagen. För jag tror att hon har bilder på mobilen, annars har Tess några :)

Hoppas ni har haft en bra helg.. ska ladda med sömn inför kommande vecka, den blir nog lite spännande skulle jag tro :)

Skrivs imööörrn babes!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback