RSS 2.0

It's time!

Nu är det verkligen dags att säga byebye till våra vita fasoner! hehe, ingen mer vit kropp eller vitt face. Vet att vi har sagt och skrivit att man inte ska sola och vi brukar ju inte sola eftersom det inte är bra, men nu jäklar! Köpte varsitt solkort som ska användas flitigt dom kommande veckorna tills vi får tillbaka våran bruna färg igen :) solskadorna får vi väl ta tag i senare om det skulle var så :P använder iaf spf-kräm. När väl färgen är tillbaka då ska vi såklart inte sola så ofta, för sen kommer vi sola varannan vecka och använda våra underbara BUS-servetter som snart trillar in på nelly.com!

Och nu är de även dags att börja använda 3-stegs serien från Clinique, beställde dom från kicks hemsida i måndags så idag hade paketet kommit till butiken :) Vi vet ju att dom är bra så vi vill ha det bästa just nu, tänkte ju testat proaktiv men den får faktiskt vänta. Nu jäklar ska huden bli bra igen!



Yeye, har iaf haft en chill dag på jobbet som vanligt..inget jag klagar på direkt eftersom det är förtsa dagen o allt. Kände att jag blev en aning stel när jag satt där, men aja..nu känns de bra igen :)

Sovdags snart IGEN..ska bara kolla på paradise nu för jag missade det av nån anledning? hehe fattar inte vad jag höll på med.

Hoppas ni haft en bra onsdag!
Skrivs imorrn igen...XoXo//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback