RSS 2.0

Jag offrade mig!

Igår offrade jag mig för min lilla älskling... big time! Desperet housewives och cougar town gick ju på tv igår! Daniel skulle egentligen gått till en sportbar med sina killkompisar och kollat fotboll och druckit någon öl men så blev det ändrade planer och han orkade inte ta sig dit dom andra skulle... då ringer han och mutar mig :P Han vet att jag inte gillar fotboll, tråkigaste som finns typ.. Så säger han "Jag vet att du inte gillar det egentligen men skulle du vilja mysa i soffan med mig o kolla på fotboll så gör jag goda hamburgare till oss.." HAHA söta Daniel. Det är klart jag gjorde honom sällskap.. inte bara för att jag fick god mat men det hade väl lite med saken att göra :P



Goda Hamburgare med taco-hamburgerdressing, ketchup, nötkött, sallad och rödlök! mmmm gott! Som sagt, offrade mina serier för fotboll med älsklingen, hmm :P Han står i skuld till mig nu! Som TUR är går det ju i repris, den SKA jag se om jag inte tankar ner det innan!//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback