RSS 2.0

Löjligt men sant..

Det kan låta lite löjligt att man måste vara uppe ett visst antal timmar för att man sen ska kunna somna på kvällarna..eller iofs, varför skulle det varra löjligt? hehe För mig är det iaf så att jag MÅSTE typ vara uppe MINST 16 timmar innan jag blir såpass trött att jag sen kasnke då kan gå och lägga mig i sängen för att få min sömn för natten. Har det gått mindre så ligger jag bara där och vrider på mig..antagligen tills 16 timmar har gått :P haha



Det som sen kanske är ännu löjligare är att jag MÅSTE ha gäspat MINST 2 ggr innan jag kan somna, hahah! detta lät faktiskt löjligt, men jag lovar att det är sant.. har jag inte gäspat 2 ggr så är jag inte trött. Men efter det så kan jag somna hur lätt som helst, detta är bevisat..av mig själv såklart :)

Så igår hade jag faktiskt svårt att somna eftersom jag gick upp halv 9 o sen skulle man ju tillbaka till jobbet idag, så man försökte lägga sig i tid. Men ja...som sagt, jag låg vaken länge! Ska inte klaga för jag är inte döende trött ändå och det känns faktiskt bra att vara tillbaka på jobbet igen!



Skrivs senare sötisar för nu är det jobb som gäller igen :)
XoXo///A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback